me & my hubby

Daisypath Anniversary tickers

25 September 2012

25/09/12


Nak menulis entry nie..sekadar nak meluahan apa yg terpendam dalam hati. Setiap hari yg aku lalui rasa spt tk berdaya aku nak melangkah. Tapi aku kuatkan juga semangat untuk ke tempat kerja dan berkerja seperti biasa.
Hari ini 25/09/12 aku kena call UMSC nak dapat kan keputusan FNAC yg aku buat last week dan terus buat appoiment utk jumpa doktor. Allah Allah Ya Allah aku tak kuat, aku tak berdaya untuk berjumpa dgn doktor utk mengetahui apa keputusannya.
 
Perasaan sebak, berdebar semuanya ada. Kadang-kadang aku pandang org lain aku berkata dalam hati " kenapa aku yg harus berdepan dgn semua ini kenapa bukan org itu??"
Allah Allah Ya Allah aku beristigfar sendiri, ampunkan dosa-dosa aku ya Allah, aku pujuk diri aku "Allah sayang kan kamu Fauziah sebab itu kamu dipilih untuk untuk berada ditempat kamu sekarang"
Biarpun aku masih tidak tahu apa yg menyebabkan lymph node aku bengkak, aku bayangkan bagaimana jika takdir tidak bersama-sama aku.
Bolehkah aku menerima semua takdir itu..Nak tak nak aku kena terima juga. Cuma apa yg sering aku bayangkan adalah anak-anak aku. Siapa yg nak ajar mereka mengaji dirumah, siapa yg nak hantar mereka pergi mengaji, siapa yg nak ajar mereka solat dgn betul. Sekarang ini semua aku lakukan sendiri, hubby balik lewat malam aku faham tugasnya.
 
Hati kecil aku sentiasa berdoa dan memohon pada Allah agar nikmat kesihatan yg baik yg diberikan pada ku jangan diambil. Anak-anak aku masih memerlukan aku untuk mereka belajar mengaji, solat dgn baik. Aku masih nak berbakti pada ibuku, suamiku.
Allah Allah Ya Allah...sampai begitu sekali fikiran aku. Berikan aku kekuatan Ya Allah, sesungguhnya aku tak berdaya hanya padamu aku tempat aku bergantung.

No comments:

Post a Comment