me & my hubby

Daisypath Anniversary tickers

2 June 2012

02 Jun 2012

Sudah 1 minggu my hubby fly ke turkey dan seterusnya mengerjakan umrah. Hari rabu yg lepas
my hubby telah berlepas ke Jeddah dan selamat sampai ke Madinah. My hubby hantar sms "baru
blk solat asar di masjid nabawi..saya doa bnyk2 dlm masjid utk semua, bsykur dpt solat di raudhah tiang2 surga dan bdoa di maqam nabi dan sahabat wp org sesak"' Aku yg dpt sms nie menahan sebak
betapa syukurnya aku my hubby dpt menjejakkan kaki ke sana. Mlm tadi jam 3ptg waktu Jeddah di
sini 10mlm my hubby bergerak ke kota Mekah. Dlm kul 3pg aku dpt sms my hubby selamat sampai ke
Mekkah. Syukur alhamdulilah.

Jam 9am aku dpt sms yg buatkan air mata nie mengalir" alhamdulilah baru lps umrah yg pertama, tawaf
dan saei. Menunggu masa utk solat subuh, menangis melihat kaabah" Ya Allah air mata aku mengalir
laju..betapa aku juga teruja utk kesana. "alhamdulilah syukur abg, saya sentiasa mendoakan abg dan
yg lain diberikan kesihatan yg baik agar dpt mengerjakan umrah dgn lancar...doa saya utk abg tak pernah putus setiap kali solat". Masa ni air mata jgn ckp la mmg laju mengalir.  Entah tk tahu kenapa
rasa mcm jauh je...Ya Allah ini baru perpisahan sementara...mcm ini yg aku rasa. Tak sabar nk tggu
hari jumaat ini menyambut kepulangan my hubby. Setiap saat di rasa mcm lambat berlalu..

Ya Allah berikanlah kesihatan yg baik pada suami ku Abd Halim bin Abd Aziz, serta rombongannya agar dpt mengerjakan ibadah umrah dgn lancar dan sempurna. Permudahkanlah dan lancarkanlah
perjalanan ibdah umrah mereka Ya Allah.Selamat kan mereka kembali semula kepangkuan keluarga
kami Ya Allah..

No comments:

Post a Comment